matildaslondon.blogg.se

Au pair i London 2014/15

Get lost at Harrods

Kategori: Allmänt, Au Pair i London

Som rubriken säger var det precis vad jag och Amanda gjorde i lördags eftermiddag. Efter lite shopping på Oxford street och ett besök på den stora Nike affären (vet inte om den var 5 eller 6 vångingar hög!) tog vi bussen ner till Knightsbridge för att besöka Harrods för första gången sedan jag kom hit. Det var första gången Amanda var där men jag kan gissa att det inte var det sista ;) 
Efter att ha klämt och känt på en massa dyra väskor, klänningar och jackor hittade vi efter mycket om och men julavdelningen. Även om det fanns en massa julsaker måste jag säga att jag var lite besviken. Tyvärr vet jag inte vad det var jag blev besviken på.. haha. Kanske att det inte var särskillt "juligt" inrätt utan att det var som att komma till vilken julavdelning som helst. Efter julavdelningen blev det ett besök vid maten. (Skriver maten för det låter bäst, dock var vi mest där sötsakerna och teerna är..) Efter Harrods var det att skynda sig hem för att snabbt svarva om för utgång.
 
Designa dina egna Nike skor
 
En massa Nike Air Force 1 som hängde i taket
 
En av säker 20 hyllor med bara träningsbyxor
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Moster Nenna säger:
    2014-10-21 | 19:49:28

    Så fina bilder.......ja, det är dyrt på Harrods.....vet att jag en gång kikade på en klänning som inte var så där jättesnygg, men som gick loss på närmare 100.000 kr....inte klokt!! Chokladdoppade jordgubbar....mums!! Tack för "skypet".....kram!!!

  • Anonym säger:
    2014-10-21 | 21:11:00

    Jag säger som moster Nenna,så fina bilder du visar.
    Det är så roligt att läsa din blogg.
    Kram från mormor och morfar

  • Mamma säger:
    2014-10-21 | 22:06:06

    Den där Nikeaffären är jag riktigt sugen på. Nya skor och träningskläder får det allt bli när jag kommer :)

  • Monica Öberg säger:
    2014-10-22 | 12:30:55

    Ser mysigt ut och du tycks ha det toppenbra ☺. Kram 😀😀

Kommentera inlägget här: