matildaslondon.blogg.se

Au pair i London 2014/15

T.G.I.F

Kategori: Allmänt, Au Pair i London

Nu är det snart helg igen. Hade planer på att bara ta det lugnt ikväll för jag har nästan känt mig som att jag håller på att bli sjuk, men nu får vi se vad som händer. Linnéa skickade ett sms och skrev att hon ska till Ellinor ikväll så jag kanske också hänger med dit. Imorgon ska jag träffa Paulina som flyttade hit i tisdags, har vi tur med vädret ska vi köpa lite picknik och sätta oss i en park annars får det bli något café eller något sånt.
På söndag ska troligtvis jag och Amanda åka in till London. Hon har aldig varit där innan så det kommer bli sightseeing för hela slanten. Ska vara klok och snöra på mig de sköna skorna denna gången så jag slipper mer skoskav.. 
 
Här är en bild från förra sommaren när jag och mamma var i London

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2014-09-19 | 20:40:46

    Låter som en lite lugnare helg än den förra ;) men hoppas att denna också blir rolig. <3

  • Moster Nenna säger:
    2014-09-20 | 16:25:13

    Låter som en härlig helg......tack för "snacket" igår.....Härligt kort!! Kram.....

Kommentera inlägget här: