matildaslondon.blogg.se

Au pair i London 2014/15

A little party never killed nobody

Kategori: Allmänt

Herregud min skapare vilken helg! Fredagkväll bjöd på utgång i Vauxhall, närmare bestämt ett rollerskate disco. Inte nog med detta var det även 80-talstema. Rosa tofsar, benvärmare och svettband, tuperat hår och turkos ögonskugga- sedan var vi fixade.
 
 
Lördag: Först bakismat på donken sedan en tur till Richmond Hill och Richmond Park. På kvällen blev det utgång igen fast denna gången i Putney med Julia och hennes kompisar. Vi började med mat på Bill's (har efter det resturangbesöket lärt mig att grön curry är STARKT, min mun typ brann upp tillslut!). Vi gick vidare till en pub och sedan blev det ett klubbesök också. 
 
 
Idag: Extremt sliten så det blev sovmorgon till halv ett. Skypade med mamma, gjorde mig iordning och sedan tog jag district line till Wimbledon för att möta Elin. Vi gick en tur i Wimbledon, sedan blev det ett stopp på wagamama för lite mat. Efter det gick vi och köpte biobiljetter och lite godis. Vi kollade på into the woods som är en musikalfilm som handlar om en massa olika Disney-filmer.
 

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2015-01-19 | 09:27:33

    Full rulle hela helgen ;) Så fin bilden är från Richmond Park med utsikten in över London, särskilt när jag förstorade den :)

  • Moster Nenna säger:
    2015-01-19 | 19:01:06

    Vad kul med 80-tals tema.......ha, ha.....det var så jag hade det HELA tiden när jag var Au-pair!! Förstår att ni är slitna efter två utekvällar.........Jättefina kort du har tagit!
    Kram!!!!

Kommentera inlägget här: