matildaslondon.blogg.se

Au pair i London 2014/15

Guess who's back, back again.. Matilda's back tell a friend

Kategori: Allmänt, Au Pair i London

Försökte att på ett lite fyndigt sätt citera Eminen i rubriken men jag tycker nog mest att det låter rätt töntigt... Men eftersom att jag inte är särskilt kreativ kommer jag inte på något bättre så det får stå kvar.
 
Som sagt nu är jag tillbaka i London efter en väldigt skön, avkopplande och efterlängtan återträff med Svearike, nära å kära, svenska språket och högertrafiken. Om någon månad väntar våren som förhoppningsvis kommer bjuda på en hel del picknickar i parkerna, promenader och mer utforskande av London. Även om det var jobbigt att yttligare en gång behöva säga hejdå till tryggheten hemma känner jag mig faktiskt rätt förväntansfull och nyfiken på vad som komma skall. Våren och sommaren, bring it on! 
 
Öresundsbron
 
Kastrup från luften
 
"The sun is always shining above the clouds" 
 
Väldigt fin inflygning över London! Staden tar aldrig slut utan fortsätter så långt man kan se.

KOMMENTARER:

  • Mamma säger:
    2015-01-08 | 07:36:44

    Det var så skönt och härligt att få hem dig över jul och nyår <3 MEN nu ser även vi här hemma fram mot en vår full av blogginlägg med en massa bilder om alla dina äventyr i London ;)

  • Moster Nenna säger:
    2015-01-08 | 09:10:20

    Nice to have you back!!!
    Vilket häftigt kort där bron försvinner ner i vattnet. Kortet på dig och Filip var också fint.......ser fram emot täta uppdateringar på bloggen om vad du hittar på.
    Kraaaaaam

  • Mormor säger:
    2015-01-08 | 15:45:45

    Vilka fina bilder. Vi hoppas också att du skall få en fin vår i London.förstår att du fortfarande har mycke nytt att se och göra.



Kommentera inlägget här: