matildaslondon.blogg.se

Au pair i London 2014/15

Richmond Hill

Kategori: Allmänt, Au Pair i London

Idag på förmiddagen gick jag och betalade min engelska kurs som jag ska läsa. Och eftersom att det var så himla fint väder tog jag med mig systemkameran ifall jag skulle hitta något fint att ta kort på. Skolan som kursen är på ligger väldigt nära Richmond Green så det blev det första stället jag gick till.
 
 
Efter detta gick jag upp till Richmond Hil som numera kommer vara min tillflyktsort ifall jag behöver tid att tänka eller vara för mig själv. Jag har varit där innan med Amanda men då var vi påväg till Richmond park så man hann inte riktigt stanna upp och njuta över hur fint och rofyllt det faktiskt är där.
 
"Think of me with joy and cheer, and in my hand a large cold beer"
 
Detta är arenan i Twickenham där världcupen i rugby brukar vara
 

KOMMENTARER:

  • Moster Nenna säger:
    2015-01-09 | 22:33:04

    Jättefina kort du har tagit!! Använd systemkameran mycket!!!! Vilket väder ni ser ut att ha haft......ser ut som vår. Vi var på begravningen av Ingrid idag och det snöade/regnade och var inget fint väder alls.......
    Tack för att jag fick låna din säng inatt!!
    Kraaaaaaam

  • Mormor säger:
    2015-01-10 | 14:11:09

    Vilka fina kort du har tagit,roligt att se alla dessa.
    Kramar från mormor morfar

Kommentera inlägget här: