matildaslondon.blogg.se

Au pair i London 2014/15

Bio

Kategori: Allmänt, Au Pair i London

Igår var jag och Amanda på bio på Leicester square. Jag såg en trailer på en film som heter Love Rosie innan jag flyttade hit och desto längre tiden har gått och desto fler gånger jag har sett trailern desto mer har jag velat se filmen. Den hade premiär i onsdags så igår bestämde vi oss för att gå och se den och på riktigt så är det en av de bästa filmerna jag har sett. Den hade allt! Ni vet när man har sett en film och man tycker den var så bra så man vill se den en gång till.. Så är det med denna ;)
Efter bion gick vi upp genom SOHO till GBK (gourmet burger kitchen). Åt en kycklingburgare med en skit god oreo-milkshake till. När middagen var uppäten gick vi ner mot piccadilly och Leicester square igen och till slut hade vi gått så långt så vi var vid covent garden. Därifrån gick vi sedan bort mot Waterloo för att ta det sista tåget mot Richmond.
 
Om ni klickar på kategorin "bucketlist" så har jag uppdaterat lite med datum när jag har gjort de olika sakerna.
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Mormor säger:
    2014-10-26 | 10:50:51

    Det är alltid lika roligt att se dina bilder från London.
    Kramar

  • Moster Nenna säger:
    2014-10-26 | 12:12:49

    Den filmen måste jag se.....en ordentlig promenad ni var ute på......I Covent Garden hängde jag mycket.....bl a på en pub som heter Punch & Judy.....Jag och Ina var där i våras och jag måste säga att det inte verkade vara samma tryck som "back in the old days"......Ha en skön söndag!!
    Kramis.....

  • Moster Nenna säger:
    2014-10-26 | 12:12:51

    Den filmen måste jag se.....en ordentlig promenad ni var ute på......I Covent Garden hängde jag mycket.....bl a på en pub som heter Punch & Judy.....Jag och Ina var där i våras och jag måste säga att det inte verkade vara samma tryck som "back in the old days"......Ha en skön söndag!!
    Kramis.....

  • Mamma säger:
    2014-10-26 | 16:41:06

    Den filmen vill jag också se. Får väl se om jag får med pappa på den... Får nog lura honom i så fall ;)

  • Monica Öberg säger:
    2014-11-10 | 10:36:08

    Det verkar som du har det helt suveränt och det är bra 😀kram och ta väl hand om dig ☺

Kommentera inlägget här: