matildaslondon.blogg.se

Au pair i London 2014/15

32 dagar kvar

Kategori: Allmänt, Au Pair i London

Nu känns det som att det börjar att närma sig lite iaf. Imorgon är det en månad tills jag flyttar. En månad som kommer vara en blandning av spänning, förväntan och ångest. Vissa dagar önskar jag att jag redan var i London och hade the time of my life medan jag andra dagar bara vill stanna hemma i tyggheten. Mitt största bekymmer idag är packningen. Hur fasen ska jag lyckas få med allt jag vill ha i en resväska?
För tillfället ser min lista med saker jag ska ha med mig ut så här.
 
 
Eftersom att detta är mitt första inlägg och för att jag inte ens är säker på att jag kommer lyckas publicera inlägget tänker jag inte skriva mer. Troligtvis kommer jag vara rätt dålig på att uppdatera innan jag åker men sedan ska jag (förhoppningsvis) se till att det kommer upp lite intressanta inlägg då och då.
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: